مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-14ورزشي

رفتار عجیب فدراسیون هاکی در قبال ملی پوشان مبتلا به کرونا 


فدراسیون هاکی در اقدامی عجیب و سهل انگارانه بدون گرفتن تست مجدد کرونا از تیم اردو را لغو و به ملی پوشان اعلام کرده به خانه های خود برگردند.

  - فدراسیون هاکی در اقدامی عجیب و سهل انگارانه بدون گرفتن تست مجدد کرونا از تیم اردو را لغو و به ملی پوشان اعلام کرده به خانه های خود برگردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی تیم ملی هاکی سالنی ایران روز دوشنبه، 21 مهر در پارس آباد مغان آغاز شد و تیم قبل از اینکه جواب تست کرونا مشخص شود تمرین برگزار کرد اما پس از اعلام تست مشخص شد که چندین بازیکن و یکی از پزشکان به کرونا مبتلا شده اند.

همین موضوع احتمال انتقال ویروس به سایر نفرات حاضر در اردو را بیشتر کرد.

با این حال فدراسیون هاکی بدون اینکه تست مجددی از بازیکنان بگیرد اردو را لغو و به بازیکنان اعلام کرده به خانه های خود برگردند.

قرار است ملی پوشان با اتوبوس به تهران و از آنجا به شهرهای خود بروند، سپس به صورت شخصی تست بدهند و هزینه آن را از هیات استان دریافت کنند اما همین موضوع می تواند باعث انتشار بیشتر بیماری شود چون اعضای تیم برای برگشت به شهر خود باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آنجایی که احتمال ابتلای آنها وجو دارد، ممکن است ناقل باشند و در مسیر هم باعث شیوع بیماری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار عجیب فدراسیون هاکی در قبال ملی پوشان مبتلا به کرونا 

رفتار عجیب فدراسیون هاکی در قبال ملی پوشان مبتلا به کرونا